Turizm Sektöründeki Hizmetin Değeri

Turizm Sektöründeki Hizmetin Değeri İnsan olarak tatil başlıca ihtiyaçlardan gelir. Bütün sene o yoğunluk ve şehir hayatından kurtulup bir miktar paranın karşılığında hizmet satın alırsınız. Bu aldığınız hizmet sizi tatmin ettiği ölçüde kalitelidir. Memnun kalmazsanız kalitesiz olarak değerlendirirsiniz. Genel olarak az paraya çok beklentileriniz olduğu turizm alanında sürümden kazanan yerleri tercih etmek gerekir. Çünkü böyle yerler sizden para koparmaya bakmaz. Hizmetini üstün derecede tutup çokça insan çekmeye çalışır. Çektiği insan memnun kaldığı takdirde tavsiye eder ve böylece diğer insanlarda o tarafa yönelir.

Turizm Sektöründeki Hizmetin Değeri

İstenilen Değerler

İnsanların satın aldığı bir tatil değildir aslında. Satın aldıkları hizmetin değeridir. Siz bir filtreleme sonucunda bir karar verirsiniz ve sonra buna karşılık o hizmete bir değer biçersiniz. Biçtiğiniz bu değer sizin paranızdır. Paranızın tam karşılığını almak hakkınızdır. Bunun tam aksi de olabilir belki verdiğiniz paraya karşılık istediğiniz hizmetler size verilmeyebilir. Bu durumda ise iyi bir tecrübe kazanmış olursunuz. Yani her şartta yine de kazançlı siz çıkarsınız.

Çünkü bazen tecrübe tatilinizden daha da ön plana geçer. Orada çalışan her insanın size davranışı sizi etkileyebilecek kadar önemlidir. Sonuçta senenin her günü çalışmayan yerler için bazı dönemler fırsattır. Bu fırsatı değerlendirememek zarara uğratacak nedenlerden biridir. Beklentinize göre bir konum seçmeli ücretini ona doğru oranda vermelisiniz. Sizi yansıtacak yerler seçmeli, dikkat etmelisiniz.

Verilen Değerler

Satın aldığınız tatilden veya turdan sonra gittiğiniz yerde size sunulanlara bakarsınız. İlgi, alaka, yemek ve kalitesi, temizlik, eğlence, yaşa göre aktiviteler, ambiyans, müzik, oda, sıcaklık bunların hepsi değerlendireceğiniz konular arasındadır. Müşteri iseniz değerlendirmesi zevkli olabilir fakat sektör içinde uzman olma veya bu işi yapma yolunda iseniz o zaman meşakkatli olabilir.

Her bölümüyle uğraşmak insanları memnun edebilecek şeylere sahip olmak ilgi alaka göstermek işinin hakkını verilmek önemlidir. Bu yönde kalite sizin için birinci plandadır. Tabi ki her insanın kalitesi farklıdır her insanı memnun edebilmek imkansızdır. Turizm Sektöründeki Hizmetin Değeri Çoğunluğu elde edebilmek önemlidir. Elde ettiğiniz takdir de zaten her şey rayına oturmuş siz hizmetinizi satmış insanlarda her zaman almaya hazır olacaklardır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir